Fællesspisning efter Lokalopvisning

Deltag med familien til fællesspisning med Svogerslev Gymnastikforening

Gymnastikforeningen inviterer til lidt mere fællesskab, snak og hygge med mad

Hvornår: Den 27. april kl. 17.30 åbner dørene. Mad kl. 18.00 og slut kl. 22.00

Hvor: Lynghøjskolen i sal eller hal, alt efter antal tilmeldinger. (Lynghøjen 107, 4000 Roskilde)

Mad: Vi bestiller lækker lasagne, salat og flute fra Svogerslev Kro. Drikkevare og service skal selv medbringes.

Pris: (En i familien skal være medlem i Gymnastikforeningen)

Voksen mad (85kr.) 14 år eller derover

Barn mad (40kr.) Større end 5 og mindre end 14 år.

Mindre barn (0kr.) Under 5 år Gratis

(Det er ikke mening at man selv medbringer mad)

Vi håber at I vil være med til at bakke op om vores første initiativ med Fællesspisning.

Vi skaber nogle hyggelige rammer, hvor vi i fælleskab kan spise, snakke og grine og der vil være plads til at børnene kan lege på eget ansvar i hallen.

Da det er første gang vi arrangerer dette, vil vi bede alle om selv at tage drikkevare og service med.

Du/I kan tilmelde på www.svogerslev-gf.dk under menuen "Events" placeret i den øverste vandrette menubjælke og følg herefter vejledningen. Du skal logge ind med dit/en i familiens brugernavn og login til Svogerslev Gymnastik forening. Bemærk at du skal skrive antal voksne, børn og mindre børn på alle tre aldersgrupper.

Er der problemer med tilmeldingen, da er du velkommen til at skrive til en af arrangørerne Jens Ole Pihl-Andersen på jens@svogerslev-gf.dk

Svogerslev Gymnastikforening skaber aktive fællesskaber
17.04.2019
27.04.2019 kl. 17.30 - 27.04.2019 kl. 22.00