Isabella Jakobsen
Beskrivelse
Jeg er 14 år, og gik selv på et af holdene da jeg var lille. Jeg havde en rigtig god oplevelse med det, så jeg tænkte, at jeg ville give andre børn den samme fede oplevelse som jeg selv fik. Det er altid hyggeligt at komme til træning, og opleve hvor god stemning der er. Jeg gik selv til gymnastik et stykke tid, så det giver mig godt indblik i hvad de laver.
Til dagligt går jeg i folkeskole, og bor i Svogerslev med min familie.
Vis hold
Kathrine Gren Larsen
Beskrivelse
Hjælpeinstruktør på GYMNASTIK piger og drenge 0.-1. klasse (hold 16)

Jeg hedder Kathrine jeg er hjælpetræner på GYMNASTIK piger og drenge 0.-1. klasse og på FREESTYLE 9-15år. Jeg har selv gået til spring- og rytmiskgymnastik her i klubben i 5 år og er igang med andet år som hjælpetræner her i klubben

Line Eghave
Beskrivelse
Instruktør på GYMNASTIK piger og drenge 0.-1. klasse (hold 16) og FREESTYLE 9-15 år (hold 11)

Kontakt mig på: line@svogerslev-gf.dk

Jeg har siden jeg var 13 år været hjælper og senere instruktør indenfor gymnastik og dans. Jeg har haft alle aldersgrupper stortset og også de voksne i zumba.
Jeg har de sidste 4-5 år koncentreret mig om miniholdende, (0-7 år) og det er super fedt at kunne følge dem igennem flere sæsoner.
Min egen baggrund er primært dans (jeg har danset siden jeg var 3 år). Men senere hoppede jeg selv på rytmegymnastikken (dgi nordvestsjællands aspirant hold og Roskilde rep. Piger). Derudover har jeg hjælpeinstruktør uddannelse, instruktør uddannelse, zumba uddannelse og et tons af inspirationskurser inden for forældre/barn, puslinge, spring og rytmegymnastik.
Privat bor jeg sammen med min mand og 2 børn (på 3 og 5 år). Og når jeg ikke nyder tiden med familie og gymnastik, så arbejder jeg som sygeplejerske/souschef på Roskilde sygehus og her har jeg speciale i hjernen

Signe Berthelsen
Beskrivelse

Jeg har været i Svogerslev siden jeg var helt lille. Jeg har været på både gymnastikhold og dansehold gennem årene og for et par år siden startede jeg som hjælpetræner i foreningen.

Jeg sætter altid fokus på at have det sjovt med børnene og skabe et fælleskab på holdet. Jeg elsker at se børnene grine, have det sjovt og glæde sig til træningerne.

Mvh Signe Berthelsen