Klubmodul henter siden
Dans Dig Glad "Tilbud til alle"
Tilmeldingsfrist er overskredet

"Dans Dig Glad" 26. okt. 2019 kl. 13 -16

(Arrangør Svogerslev Gymnastikforening)

Her er chancen til at prøve latin-fitness dance og Groove dance (Alle over 18 år kan deltage)

Hvornår: Den 26. okt. kl. 13-16

Hvor: Gymnastiksalen på Lynghøjskolen (Lynghøjen 107, Svogerslev, 4000 Roskilde)

Pris: Kun 30 kr. (inkl. lidt frugt og vand)

Hvem: Alle over 18 år kvinder og mænd (være parat til lidt glad fugt på panden)

Tøj: På selve dagen dukker du op iklædt noget behageligt tøj, som du kan bevæge dig godt i.

Mere info: Kom og "Dans Dig Glad!

Du behøver ikke have prøvet dans-fitness før, dette er for dig som gerne vil prøve glæden ved at danse dig glad og få rørt dig.

I de 3 timer, få du prøvet Latin fitness dance, Groove dance, samt lidt mild styrke og udstrækning.

Latin fitness dance er en ideel måde at komme i form på for alle, der kan lide at danse og gerne vil have det sjovt samtidig med, at de dyrker motion. Til tonerne fra latinamerikansk musik som merengue, salsa, calypso, cha cha cha, samba, african street og jive får du et fedtforbrændende og sjovt introduktion til Latin fitness dance.

Groove dance er en helt fantastisk træningsform, der ved brug af simple dansetrin, træner ALLE kroppens muskelgrupper, giver høj puls, muskeltræning, smidighed og balance. Det er også en god øvelse i kreativitet, autenticitet og i kunsten at følge sit hjerte. Og i at blive lidt mere ligeglad med andres mening om dig og det, du gør.

GROOVE er for alle, uanset om du tror du kan danse eller ej. Det er verdens nemmeste måde at danse på med simple trin til alle slags opløftende musik. Vi bruger ikke spejle eller koreografier, intet der efterlader dig med en følelse af ikke at være god nok. Det kan simpelthen ikke gøres forkert, fordi din måde at danse på er den helt rigtige måde!

Der er kun plads til 30 personer, så skynd dig at tilmeld dig med betaling, før din nabo!

Login på vores hjemmeside og følg anvisningen. Hvis du ikke er medlem, da opret først en gratis profil og så kan du tilmelde dig.

Vi glæder os til at se dig!

Yvonn og Line

Tilmeldte