Klubmodul henter siden
RefleksLøbet 24.okt. 2019
Tilmeldingsfrist er overskredet

RefleksLøbet kommer til Svogerslev 24. okt. Kl. 17.45 til 18.30

(Arrangør: Svogerslev Gymnastikforening + Børneulykkesfonden)

Løb i en god sags tjeneste, - vi sætter fokus på vigtigheden af at være synlig i trafikken

Hvornår: Den 24. okt. kl. 17.45 til 18.30

Hvor: Starten går fra cykelskuret ved Lynghøjskolen (Lynghøjen 107, Svogerslev, 4000 Roskilde)

Distancer: 1 km, 3,3 km eller 6,3 km

Pris: Gratis (sponsoreres af Svogerslev Gymnastikforening og Børneulykkesfonden)

Hvem: Primære børn med deres forældre, men alle er velkomne til vise og markere vigtigheden af at være synlig i trafikken.

Gave: Der vil være en reflekterende gave til de første 100 fremmødte børn

Tøj: Tøj du kan løbe i efter forholdene, samt alt dit reflekterende løbeudstyr, jo flere jo bedre…

Præmie: Vi slutter løbet med et diplom, en gratis flaske vand og en præmie til det mest reflekterende/synlige barn til løbet.

Mere info: Man kan vælge mellem 3 distancer 1 km, 3,3km eller 6,3 km der alle løbes samtidig. Der er hverken startnummer eller tidstagning - men derimod massere af godt humør:o)
Der vil blive sørget for lidt godt til ganen bagefter.

Refleksløbet kommer til Svogerslev
Svogerslev Gymnastikforening lyser d. 24. oktober Svogerslev op, når vi i samarbejde med Børneulykkesfonden afvikler Refleksløb på Årets Refleksdag. Svogerslev Gymnastikforening har i denne forbindelse arrangeret vores eget Refleksløb som finder sted fra Lynghøjskolens cykelskur kl. 17.45 med hensigten om, at sætte fokus på synlighed i trafikken.

Løber i en god sags tjeneste
Refleksløbet er et anderledes motionsløb, hvor sikkerhed og synlighed er omdrejningspunkterne. Endvidere er det ikke blot et løbekoncept for motionens skyld, men også et løb, som Svogerslev Gymnastikforening har valgt at støtte op om for at hjælpe Børneulykkesfonden og deres samarbejdspartnere med at skabe opmærksomhed på refleksbrug, når man færdes i trafikken, og dermed i sidste ende indgå i fondens forebyggende arbejde med at undgå børneulykker.

Tilmelding sker vha. vores hjemmeside under topmenuen Event RefleksLøbet.

Du skal være logget ind for at tilmelde dig. Hvis ikke du er medlem, da opret en gratis profil og tilmeld dig.

Vi håber at du vil støtte op om det gode formål, vi glæder os til at løbe

Svogerslev Gymnastikforening

(Sammen skaber vi aktive fællesskaber)

Tilmeldte