RefleksLøb 28.okt. 2021 18.00

Vær med til RefleksLøb i Svogerslev 28. okt. Kl. 18.00 til 18.45

Tilmeld via hjemmesidens topmenu Event ”RefleksLøb”

Løb i en god sags tjeneste, - vi sætter fokus på vigtigheden af at være synlig i trafikken

Vi lyser Svogerslev op!
I anledning af Årets refleksdag afholder Svogerslev Gymnastikforening refleks-løb, for at støtte op om vigtigheden af at bruge refleks, når man færdes i trafikken.

Hvornår: Torsdag den 28. okt. kl. 18.00 til 18.45

Mødested: Starten går fra cykelskuret ved Lynghøjskolen (Lynghøjen 107, Svogerslev, 4000 Roskilde)

Distancer: 1 km eller 3,3 km

Bliver min tid registreret? Nej, løbet foregår uden startnumre og uden officiel tidstagning.

Hvad koster det: Det er gratis (sponsoreres af Svogerslev Gymnastikforening og Børneulykkesfonden)

Hvem: Primære børn med deres forældre, men alle er velkomne til vise og markere vigtigheden af at være synlig i trafikken og alle har godt af at motionere lidt før sofaen lokker torsdag aften…J

Gave: Der vil være en lille refleks gave til børnene

Tøj: Tøj du kan løbe i efter forholdene, samt alt dit reflekterende løbeudstyr, jo mere jo bedre…

Præmie: Vi håber at alle vil iføre sig massere af reflekser og refleksvest, og der vil være en præmie til det barn der har iført sig flest reflekser.

Et anderledes løb i en god sags tjeneste
Refleksløbet er et anderledes motionsløb, hvor sikkerhed og synlighed er omdrejningspunkterne. Endvidere er det ikke blot et løbekoncept for motionens skyld, men også et løb, som Svogerslev Gymnastikforening har valgt at støtte op om for at hjælpe Børneulykkesfonden og deres samarbejdspartnere med at skabe opmærksomhed på refleksbrug, når man færdes i trafikken, og dermed i sidste ende indgå i fondens forebyggende arbejde med at undgå børneulykker.

Tilmelding sker vha. vores hjemmeside under topmenuen Event RefleksLøbet.

Du skal være logget ind for at tilmelde dig og din familie. Det er vigtigt at du skriver alle på, således at vi styr på hvem der deltager og hvor mange vi i alt er. Hvis ikke du er medlem, da opret en gratis profil på vores hjemmeside og tilmeld dig.

Vi håber at du/familien vil støtte op om det gode formål, vi glæder os til at løbe lysende sammen i mørket.

Svogerslev Gymnastikforening

"...sammen skaber vi aktive fællesskaber"

28.10.2021
28.10.2021 kl. 18.00 - 28.10.2021 kl. 18.45